Дайте відповідь на таке просте питання: чому більшість здорових людей мріє про великі гроші, грубо кажучи про мільйон?
Чому не мріє про збереження доброго здоров’я і самопочуття?
Ми ж, коли вітаємося, зичимо один одному “доброго здоров'я”, а не купу грошей.
Багато хто не просто мріє про гроші, а з шкіри пнеться, щоб заробити їх побільше, часто на шкоду здоров’ю.
Можна, звісно, сказати: “Що маємо, те не цінуємо”, але така відповідь не буде вичерпною.
Тому що, як відомо, “грошей багато не буває”; прагнення до примноження багатства рідко обмежується.
В той же час, тяга до примноження і укріплення свого, і так доброго, здоров'я спостерігається дуже рідко.
Більшість відносно здорових людей не тільки нічого не роблять для власного здоров'я, але й, навпаки, часто з усіх сил йому шкодять.
Без здоров'я гроші (для себе) не потрібні, а здоров'я треба і без грошей!
Прагнути до грошей, витрачати час, сили і натхнення на їх примноження, і в той самий час нехтувати здоров'ям — це ідіотизм у кубі.
Тим більше, що, не маючи здоров'я, грошей, швидше за все, не заробиш.
У 20 років молодість і здоров'я сприймаються як щось вічне. В цьому віці більшість людей розумом, звісно, розуміє, що ні молодість, ні здоров'я не вічні, але серцем цього ще не почуває. Вони живуть за принципом “візьми від життя усе”, бездумно витрачаючи енергію і здоров'я як на позитив, типу спілкування, досягнення цілей, успіху, достатку, подорожі, так і на негатив: на стреси, на негативні емоції (заздрість, ненависть, образу), на нездоровий спосіб життя, на алкоголь, на шкідливу їжу і т.д. До пори, до часу запас здоров'я це дозволяє. Проте в Україні більшості людей ліньки займатися своїм здоров'ям навіть коли проблеми вже далися взнаки, хоча всі прекрасно знають, що починати підтримувати власне здоров'я в нормальному чи хоча б задовільному стані треба задовго до появи перших ознак зносу організму. Пояснювати це двадцятирічним в 95% випадків безглуздо. Молодість живе сьогоденням.
Після тридцяти, коли людина починає пожинати плоди (і добрі, і погані) першого десятиріччя “дорослого” життя, у деякої кількості розумніших людей ставлення до власного здоров'я змінюється, з'являється відчуття відповідальності за себе, за рідних і близьких. З'являються діти, турбота про здоров'я і благополуччя яких лягає на плечі молодих батьків. Розумна людина після тридцяти охочіше бере до уваги поради старших, порівнює свій і чужий життєвий досвід, стає передбачливішою, продуманішою. Доживши до цього віку, багато з нас не раз стають свідками того, як здорова, молода людина (часто одного з нами віку) з власної вини через нехтування своїм здоров'ям чи через хворобу перетворюється на інваліда чи помирає. Звісно, ми усі смертні і не гарантовані від хвороб, але жити за принципом “будь, що буде” просто по дурному. Краще і розумніше жити за принципом “я зробив все, що міг; і будь, що буде”. Береженого бог береже. Цінність здоров'я, цінність життя в т.зв. “розвинутому” світі за останні десятиліття виросла. Насолоджуватися досягненнями технічного прогресу краще, будучи здоровим. Серйозно хворій людині байдуже, якої діагоналі екран телевізора вона дивиться, і чим її машина краще за сусідську. Досягати результату ціною власного здоров'я – несучасно. Без здоров'я всі досягнення втрачають смисл. Тому турбота про здоров'я мусить бути статтею номер 1 у витратах сім'ї. Хоча так у нас і не заведено, але краще звертати увагу і вживати заходів відразу, як тільки десь щось заболить (а ще краще подбати завчасно), не чекаючи, доки проблема доросте до рівня, що зволікати далі і нічого не робити вже годі. Таке “третьорядне” ставлення до здоров'я веде до того, що в аптеках користуються попитом не ті ліки, що запобігають виникненню проблеми, чи ті, що вирішують її в початковій стадії, а жорсткі радикальні засоби, тобто “хімія”, котра, як відомо, не тільки лікує, а й шкодить.
Коли дзвенять “перші дзвоники”, коли нарікання родичів на здоров'я починають долітати до свідомості людини, вона (якщо не дурна) починає цікавитися, яким чином можна відкласти появу чи хоча б сповільнити розвиток проблем зі здоров'ям.
Одним з таких способів є вживання аюрведичних препаратів.
Аюрведа – це традиційна тисячолітня система індійської медицини, що використовує цілющі якості рослин.
Аюрведичні засоби — не панацея, але це прекрасний спосіб запобігти появі хвороб чи сприяти їх вилікуванню.
Аюрведичні препарати варто вживати при перших ознаках схильності до виникнення можливих захворювань, так би мовити, при “перших дзвониках”..
Прийом аюрведичних препаратів сприяє правильному функціонуванню органів і систем організму, є профілактикою виникнення різних хвороб.
Аюрведа включає в себе траволікування, але не вичерпується тільки ним.
В Україні і в офіційній, і в “народній” медицині також широко використовуються трави.
Але при усій повазі до вітчизняного досвіду “народної медицини”, треба зазначити, що він не був викладений системно, а багато знань просто втрачені.
Офіційна медицина просто використала досвід народної, все одно надаючи перевагу “хімії” над травами.
Давні традиції має аюрведична косметика. Для догляду за шкірою обличчя використовуються корисні рослини, описані в Аюрведі. Відома компанія Himalaya Herbals розробила низку кремів аюрведичної косметики для догляду за шкірою біля очей, за шкірою шиї та обличчя. Серед засобів аюрведичної косметики Himalaya Herbals — антивікові креми проти зморшок, виготовлені з рослинних компонентів.
Ми вибираємо найкраще з того, що має аюрведа. Інтернет-магазин "India-Shop" пропонує купити чаванпраш, який є загальним оздоровлюючим засобом — підвищує імунітет, покращує кровообіг, здійснює загальне омолодження організму. Важко переоцінити дію чаванпрашу на організм. Він є антидепресантом, антиоксидантом, підвищує репродуктивну функцію. Чаванпраш використовується також після перенесених важких хвороб для загального відновлення організму. Аюрведа рекомендує його як корисну добавку до харчування.
В нашому Інтернет-магазині Ви можете придбати засоби аюрведи, які застосовуються при різних хворобах — варикозному розширенні вен, болі в суглобах, хворобах серця, печінки, сечовивідних шляхів та інших.
Пропонуємо купити аюрведичні препарати в Києві, в Харкові. Доставляємо аюрведичні товари по Україні Новою Поштою.
ПЕРЕВАГИ АЮРВЕДИЧНИХ ПРЕПАРАТІВ
1. Аюрведа — це системний, тисячолітній, зібраний індійськими лікарями досвід, який передавався і примножувався від покоління до покоління.
2. Виробництво аюрведичних препаратів поставлене на потік і контролюється державою.
3. Цілюща сила і різноманіття рослин, що виросли під індійським сонцем і в Гімалаях, перевершує силу і різноманіття рослин, що виросли в наших широтах.
4. Аюрведичні препарати — це екстракти (витяжки) біологічно активних діючих речовин з лікарських рослин (фенольних сполук, амінокислот, мінеральних речовин, флавоноїдів, і т.д.), таким чином, користь від вживання концентрованих екстрактів в багато разів більша користі від вживання, наприклад, чаю з тих же рослин.
Аюрведичні препарати фірми Himalaya широко відомі на українському ринку. Ще в часи СРСР імпортувалися препарати Himalaya Цистон, LIV52 та інші.
Ви можете вибрати аюрведичні засоби Himalaya не тільки для себе. Вони будуть прекрасним подарунком близьким і друзям, що продемонструє Ваше справжнє піклування про них. Бо здоров'я, час і розум — це безцінні ресурси, які треба людині, щоб щасливо жити. Якщо не можете додати товаришу розуму, додайте йому здоров'я ))
Якщо Вас цікавить більш докладга інформація про історію та засади аюрведи — перейдіть за цим посиланням на додаткову статтю.
ПРО КОМПАНІЮ HIMALAYA — ІНВЕСТИЦІЯ У МРІЮ
Історія компанії Himalaya почалася в в 1930 році коли засновник фірми Мохаммед Манал, побачив як житель Бірми умиротворив неспокійного слона, давши йому корінь раувольфії зміїної (rauwolfia serpentine). Вражений ефектом, який справила рослина на слона, Манал вирішив провести науковий аналіз рослини. В результаті досліджень в 1934 році на ринку з'явився перший у світі натуральний антигіпертонічний препарат Serpina®.
У 1955 році, Himalaya представила Liv 52, препарат, що поліпшує функціонування печінки, який став одним з найбільш продаваних у світі трав'яних препаратів. Цей успіх направив компанію Himalaya на шлях зростання, за яким вона йде до цього дня.
Почавши свою діяльність з капіталом, що складається з цікавого розуму мрійника і ручний таблеткової машини, компанія Himalaya тепер має виробничу потужність понад 10 мільйонів таблеток на день і 15 упаковок, що продаються щосекунди.
Поступово вкладаючи кошти в наукове дослідження, компанія Himalaya розширила свій асортимент у фармацевтиці, в продуктах для особистої гігієни та косметиці. Передові дослідження науково-дослідного центру Himalaya впровадили спадщину Аюрведи в повний асортимент фірмових препаратів для здорового способу життя і довголіття. Ці наукові дослідження є фундаментом успіху компанії.
Сьогодні по всьому світу, бренд Himalaya є синонімом безпечних та ефективних рослинних препаратів.
У своїй діяльності компанія Himalaya поєднує досвід аюрведи із сучасною науковою медичною методологією. Фахівці Himalaya детально вивчають рослини за допомогою передових наукових знань і технологій. Багатотравні препарати створюються для посилення необхідного фармакологічного ефекту. Подвійні контрольні дослідження згідно з критеріями Всесвітньої Організації Охорони Здоров'я сприяють науковому обґрунтуванню ефективності препаратів.
На сьогоднішній день Himalaya має в Бангалорі один з найкращих науково-дослідних центрів традиційної медицини в світі. Понад 100 кваліфікованих вчених і лікарів працюють в ньому на постійній основі, розробляючи нові препарати.
Стандартизація препаратів з рослинної сировини є більш складною, ніж стандартизація алопатичної (традиційної) медицини. Таблетування аюрведичних препаратів є дуже складним процесом, з багаторазовим гранулюванням, обробкою і нанесенням покриттів (формуванням оболонок). На даний момент компанія Himalaya має у своєму розпорядженні найбільші виробничі потужності з формування оболонок в Азії.
Використання сучасної наукової методології та виробничої практики робить продукти компанії Himalaya доступними для людей у всьому світі.
РОЗРОБКА АЮРВЕДИЧНИХ ПРЕПАРАТІВ
Всі препарати рослинного походження, вироблені компанією Himalaya, є природним продовженням і розвитком рецептів, що згадуються в класичних аюрведических текстах.
Команда вчених ботаніків та експерти з аюрведи уважно аналізують ці старовинні тексти в науково-дослідному центрі і виділяють підходящі трави для подальшого вивчення, виходячи з їхньої придатності та доступності.
Команда біохіміків Himalaya досліджує географічні і сезонні варіанти маркерного профілю цих трав. Активні маркери цих трав, відповідальні за їхні терапевтичні властивості можуть варіюватися залежно від того, де вони були культивовані або зібрані в дикій природі. Фітохімічне профілювання ґрунтується на різних періодах збору рослин і географічному положенні для забезпечення гарної якості, стандартизації та однорідності характеристик продукції від серії до серії. Якість трав забезпечується культивуванням під контролем кваліфікованих агрономів, а їх збір в дикій природі під контролем підготовлених ботаніків. Потім зібрана сировина має пройти через суворий контроль якості з боку фахівців нашої компанії.
З метою вивести вивчення трав на новий рівень, фахівці з Himalaya застосовують очисні технології та фракціонування з оцінкою біопроб (bioassay-guided fractionation), щоб ідентифікувати активні фракції.
Це гарантує, що підготовка трав стандартизована і склад містить необхідну кількість біоактивних складових для отримання фармакологічного ефекту. Ця технологія допомагає ідентифікувати фітоактивні принципи, що відповідають за ефективність, синергію і біодоступність. Наші фахівці займаються вивченням і впровадженням нових технологій для лікування різних захворювань.
Надкритична флюїдна екстракція Super Critical Fluid (SCF) — технологія для вилучення рослинної сировини без використання хімічних розчинників. Це одна з технологій, які найбільше розвиваються. Фірма Himalaya використовує її в наукових дослідженнях і у виробництві для екстракції корисних біоактивних сполук. Застосування цієї технології гарантує відсутність хімічних залишків у сировині і таким чином забезпечує безпеку і ефективність продукції.
Щоб оцінити їхню ефективність, екстракти, отримані з однієї рослини або з комбінації рослин, спочатку тестуються на зразках хворих клітинних ліній. Після підтвердження ефективності, екстракти проходять ретельні тести на токсичність і мутагенність, щоб упевнитися в їх безпеці для людського організму. Потім екстракти дозуються у форми (капсули, таблетки і т.д.) і допускаються до клінічних випробувань на людях які проводяться відповідно до міжнародних норм досліджень на людині.
Клінічні випробування проходять у три етапи. Кількість пацієнтів збільшується з кожним етапом. На першому етапі ліки випробовуються на обмеженій кількості здорових людей для додаткового засвідчення безпеки складу. Другий і третій етапи випробувань проводяться у відомих світових клініках і інститутах на людях, які страждають від захворювань, з метою засвідчення ефективності препарату для лікування конкретних хвороб.
Компанія Himalaya проводила клінічні випробування своєї продукції в передових клініках в Індії і за кордоном, включаючи: All India Institute of Medical Sciences (Delhi) Apollo Hospitals (Chennai) St. John's Hospital (Bangalore), IMS BHU (Varanasi), Mayo Clinic (Rochester, New York), the Central Institute of Tuberculosis of The Medical Academy of RF (Москва, РФ), The Novosibirsk Research TB Institute (РФ), та Charles University (Prague).
Himalaya опублікувала результати понад 1200 клінічних випробувань в міжнародній пресі, зокрема в Journal of the American Medical Association (JAMA), Alternative Medicine, Indian Journal of Pharmaceutical Sciences, The British Journal of Radiology and Journal of Ethnopharmacology.
Четвертий етап досліджень також проводиться компанією Himalaya, він включає фармакологічний нагляд і безперервну підтримку препарату після отримання дозволу на продаж.
ІННОВАЦІЇ
Коли інвестування в життя є Вашим бізнесом, тоді інновації повинні стати частиною Вашої ДНК. Компанія Himalaya встала на шлях інновацій ще в 1930 році й відтоді дає світові одні з найкращих рослинних препаратів.
Наш дослідницький дух веде нас до нових відкриттів - від пошуку нових терапевтичних лікувальних властивостей рослин шляхом ізоляції нових молекул для лікування окремих захворювань до використання передових наукових технологій. Впровадження інновацій стає можливим завдяки дослідницькому середовищу, що заохочує творчість, стимулює допитливі уми, сприяє обміну ідеями та підтримує нове нестандартне мислення.
Інновації в Himalaya не починаються й не закінчуються лише в дослідницькій лабораторії, а стосуються також процедур контролю якості, культивування та стандартизації лікарських рослин, техніки безпеки і процесів складання рецептури.
Знання того, що кожне відкриття, яке ми робимо, допомагає багатьом людям зробити їхнє життя багатшим і здоровішим, підтримує нашу пристрасть до інновацій.
ТУРБОТА ПРО ЕКОЛОГІЮ
Рослини, які культивує Himalaya, отримують тільки органічні добрива. Ми додержуємося так званих Міжнародних Хороших Сільськогосподарських Практик (Good Agriculture Practices). Більше того, ми виходимо за межі правил GAP, які дозволяють застосування штучних добрив у дуже малих кількостях. Himalaya відмовляється від використання хімічних добрив і пестицидів у будь-якій формі. Наші трави мають бути вирощені в екологічно чистому середовищі; таким чином, ми захищаємо не тільки врожай, але і ґрунт, на якому він виріс.
Для захисту рослинної сировини від комах та атак шкідників ми використовуємо профілактичні обприскування, такі як масло німа, які діють як природний репелент комах. Їх розпилюють над рослинами за 45 днів до збору врожаю, так що, коли сировину збирають, на ній немає залишків олії німа.
Мета Himalaya полягає в тому, щоб препарати з рослинної сировини принесли користь якомога більшій кількості людей. Ми прагнемо бути найнадійнішою компанією у виробництві фітопрепаратів, яку поважатимуть за ті принципи, яких ми дотримуємося у нашій діяльності.
Himalaya розробляє препарати з високим ступенем фармацевтичної чистоти для споживачів, які піклуються про своє здоров'я. Наша продукція виготовляється згідно з міжнародними стандартами якості.
В освоєнні природних багатств ми співпрацюємо з місцевими громадами і пропагуємо екологічно чисті методи сільського господарства, бо розуміємо, що здоров'я майбутніх поколінь залежить від чистоти навколишнього середовища.
Himalaya вважає, що гарне здоров'я має бути доступне якомога більшій кількості людей і своєю діяльністю намагається його збільшити.
Той факт, що компанія Himalaya працює на світовому ринку понад 80 років, доводить, що ми усвідомлюємо величезну відповідальність перед мільйонами людей, які купують нашу продукцію.